Tur 2

Havde helt slået ud af hovedet at oprette min fangst rapport ! :) I onsdags var jeg i Simons put and take , vejr udsigten havde jeg tjekket, og som mange ved , var det slemt ! Blæst, regn og sne , og nogle hårde vindstød . Ikke den bedste dag at fiske på, men ud skulle jeg ! For det var hverdag , fiskene havde fået ro på efter isen havde lagt sig , så de var fit for fight ! Da jeg kom så det lidt håbløst ud, 2 gennemløbere mistet, og ingen hug, kun en lille fisk. Men stod også det forkerte sted , straks gik jeg modsat, hvor jeg havde vinden i ryggen. Og Herren ved siden af mig fik fisk på i det jeg stillede mig der . Så der var håb , satte powerbait på efter bombarda , første kast fik jeg fisk og det var en pæn en på omkring 5 kg , derefter døde det helt med powerbaiten , så gik jeg over til gennemløber igen , på min nye ul stang , og bang ! 6,6 kg ondskab , det var for vildt på min lille nye stang !! Og kort efter en fisk mere på 4-5 kg. Jeg måtte stå i vandet for at kunne kaste og spinne ordenligt , så jeg droppede gennemløber da mine fødder var for kolde . Så kom fidusen på ! Og bang ! Ramte den helt rigtigt . Da jeg var på 12 fisk besluttede jeg mig for at Pakke sammen, men inden jeg pakkede stangen væk tog jeg lige 2 kast mere som resulterede i 2 fisk mere :D